Czartery jachtów typu bareboat, czartery ze skiperem. Atrakcyjne upusty nawet do 20% , oferta last-minute i one-way sprawdź konkretny termin czarteru. Morze Śródziemne, Karaiby, Seszele, Tajlandia....

Start Jachty i Motory

Wędrując wzdłuż portowych i klubowych nabrzeży często napotykamy kadłuby zdewastowanych porzuconych jachtów. Wydawało się że s/y STOMIL może spotkać podobny los. Od Feralnego wypadku 7 września 1991 roku, niszczejący jacht nie mógł doczekać się prawdziwych opiekunów.
Niedawno otrzymaliśmy dobrą wiadomość. Legendarny polski jacht s/y STOMIL znalazł nowego armatora i jest gruntownie remontowany. Jak donosi nowy właściciel jachtu Pan Julian Jaworski s/y Stomil przechodzi obecnie gruntowny remont kadłuba i będzie zwodowany w 2005 roku, jeśli zdążymy jacht najprawdopodobniej wystartuje w regatach "blue water round the world cruising rally".

 

LG-755 to doskonała konstrukcja Leszka Gonciarza. Jacht był prezentowany na Łódzkich targach BOATSHOW jesienią 2002 roku. LG-755 o nazwie RED RINHO wzbudzał powszechne zainteresowanie zwiedzających min. z powodu pokaźnej ilości pucharów wystawionych na burcie. Z cenniejszych nagród można wymienić "PUCHAR POLSKI" w cyklu regat "Puchar Polski Jachtów Kabinowych" w 2002 roku. Zapraszamy do zapoznania się z jachtem i oddajemy głos konstruktorowi LG-755. Koniecznie kliknijcie wiecej...

 

Melges 24 to interesująca konstrukcja z kilku powodów, jacht jest dzieckiem biura konstrukcyjnego Reichel/Pugh pracującego dla syndykatów walczących w Pucharze Ameryki, został zaprojektowany na zlecenie Buddy Melgesa, sternika AMERICA 3. Na jachtach klasy Melges 24 żeglowała polska reprezentacja podczas rozegranych u wybrzeży Tulonu, Studenckich Żeglarskich Mistrzostwach Świata w 2000 roku. Jeżeli dodamy że Melges 24 to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa klasa, ten tekst możemy uznać za wart przeczytania. Zapraszamy do lektury. Kliknijcie więcej... zamieszczamy opis, rzuty i zdjęcia jachtu oraz opinię Patryka Zbroi - skipera polskiej reprezentacji żeglującej na Melgesie 24 w czasie regat w Tulonie w 2000 roku.

 

Prezentujemy projekt, jacht BORA produkowany przez stocznię JAWA-YACHT. BORA to również chłodny, bardzo silny wiatr (145–215 km/h), wiejący głównie zimą u wybrzeży Adriatyku i Morza Czarnego. Mamy nadzieję, że częściej na żeglarskich szlakach przyjdzie wam spotkać BORĘ 838 niż zimne i silne wiatry.

 

Od redakcji: Pani Joanna Dutkowska z Towarzystwa kwalifikacyjnego Lloyd’s Register, nadzorującego budowę jachtów, szczególnie dużych jednostek przesłała nam informację o zakończeniu programu budowy pierwszego z serii luksusowych jachtów, przeznaczonych jednocześnie do prowadzenia prac badawczych. Nie jest to jednostka z ogólnie dostępnej półki cenowej, ale sądzimy, że zainteresuje Was informacja o realizacji tak prestiżowego projektu autorstwa australijskiej stoczni Oceanfast.

 

Flis-Cat 435 to zwrotny, katamaran sportowo rekreacyjny, konstrukcji Władysława Bożka. Przy wiatrach powyżej 3°B łatwo wchodzi w ślizg. Pływaki zaprojektowano w oparciu o profile NACA. Kształt kadłubów nie wymaga mieczy, nie jest odczuwalny dryf. Duża wyporność pływaków ułatwia pływanie na fali. W Mistrzostwach Polski Katamaranów w Giżycku w 1998 i 1999 roku, w klasie "A", FLIS-CAT zajmował pierwsze miejsca. Miłośników prędkości i dwóch kadłubów zapraszamy do zapoznania się z tą ciekawą konstrukcją. Zamieszczamy zdjęcia, szczegółowy opis kliknijcie więcej...

 

Partner programu Rekomendowane Firmy

Gościmy
 Witrynę przegląda teraz 5 gości 
Znajdź nas na FaceBooku